Herkennen van signalen en ontevreden klanten: Klagen klanten altijd duidelijk? Niet echt. Vaak zitten ontevreden klanten vol onuitgesproken frustraties. Jij leert de verborgen signalen te herkennen, zodat je al ingrijpt voordat de situatie escaleert.
|
Leren, ontdekken en proberen: We geloven in leren door te doen. Je gaat aan de slag met échte praktijkvoorbeelden in een veilige setting. We simuleren uitdagende klantgesprekken zodat je met zelfvertrouwen het gesprek aangaat. Door de intensieve coaching voel je je niet meer onzeker in een lastige situatie.
|
Online reviews? Geef een merk-waardige reactie! Reacties op online reviews blijven eeuwig zichtbaar. Deze training leert je niet alleen om klachten offline af te handelen, maar ook hoe je online een klacht kunt ombuigen tot een positieve ervaring. Jij laat je merk spreken door sterke, doordachte antwoorden.
|
Celeste "Gisteren heb ik een ontzettend fijne training gehad, het was erg leerzaam en actief! Echt een aanrader om Loretta in te huren hiervoor ;)"
Matthijs "De training in klachtbeleving en -behandeling geeft een frisse blik op het omgaan met verschillende soorten ontevredenheid vanuit consumenten."
KVK nummer 83674268
|