Mijn naam is Loretta Ranzijn en ik krijg energie van ontevreden klanten!⚡️
Met KlachtBeleving help ik als gedreven CX designer om organisaties beter te luisteren naar ontevreden klanten en om continu te verbeteren door het inrichten van strategisch, slim en succesvol klacht- en signaalmanagement. Mijn achtergrond zit in Lean & Change / Operational Excellence, liefde voor marketing, klantgedrag en resultaatgericht werken. Daarmee helpen we organisaties om ontevreden klanten om te toveren in misschien wel je grootste fans, die graag bij je terugkomen. Klantbehoud door te leren van ontevreden klanten en je bedrijf continu te verbeteren! Klanten de aandacht geven die ze verdienen op hét moment dat het nodig is. Meer lezen? Connect via Linkedin, daar post ik wekelijks. Maandelijks komt bij column uit voor het magazine CustomerFirst. |
CX Manager | opdrachtgever "KlachtBeleving is de alles-in-1 oplossing voor grip op klachten"
Elitsa van Expat Mortgages:
Loretta Ranzijn is a truly inspiring person with lots of positive energy. Upon our initial encounter, it became apparent that she possesses a remarkable problem-solving capability and looking at complaints as an opportunity to make a bigger impact. Armed with extensive customer experience expertise, she serves as a source of enlightenment and a valuable tool for enhancing employee experience. Loretta views employees as pivotal in ensuring customers feel seen, heard, and helped. Her workshops are enjoyable and dynamic, filled with inspiration and ideas for advancing your quest to enhance customer experience and complaints handling. It is a true pleasure to work with her!
KVK nummer 83674268
|