KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Meer over KlachtBeleving.

Mijn naam is Loretta Ranzijn en ik krijg energie van ontevreden klanten!⚡️

Als dé KlachtBelevingexpert help ik om organisaties beter te luisteren naar ontevreden klanten en om continu te verbeteren door het inrichten van strategisch, slim en succesvol klacht- en signaalmanagement. 

Mijn achtergrond zit in Lean & Change / Operational Excellence, Customer Experience, liefde voor marketing, klantgedrag en resultaatgericht werken. Daarmee help ik organisaties om ontevreden klanten om te toveren in misschien wel je grootste fans, die graag bij je terugkomen.

Klantbehoud door te leren van ontevreden klanten en je bedrijf continu te verbeteren!


Klanten de aandacht geven die ze verdienen op hét moment dat het nodig is.

Meer lezen? Connect via Linkedin, daar post ik wekelijks.

​Maandelijks schrijf ik voor het magazine CustomerFirst.
Foto
NEEM CONTACT OP
Afbeelding
CX Manager | opdrachtgever "KlachtBeleving is de alles-in-1 oplossing voor grip op klachten" 

Greep uit opleidingen, certificeringen en ervaring
  • Customer Experience Certified Customer Experience Professional (CCXP via CXPA), Endineer
  • Lean (Six Sigma) Yellow, Blue- en Greenbelt Certified, Lean Blackbelt
  • Change Change management (APMG), Co-Active coach en Organizational, Relationship and System Coach (ORSC)
  • Agile certified Agile Consortium, Product Owner
  • Ruime ervaring in geven van trainingen, faciliteren van workshops en designsprints

Elitsa van Expat Mortgages: 

​
Loretta Ranzijn is a truly inspiring person with lots of positive energy. Upon our initial encounter, it became apparent that she possesses a remarkable problem-solving capability and looking at complaints as an opportunity to make a bigger impact. Armed with extensive customer experience expertise, she serves as a source of enlightenment and a valuable tool for enhancing employee experience. Loretta views employees as pivotal in ensuring customers feel seen, heard, and helped. Her workshops are enjoyable and dynamic, filled with inspiration and ideas for advancing your quest to enhance customer experience and complaints handling. It is a true pleasure to work with her!
En prive.... Heb ik een druk leven met 3 sportieve kinderen, dus never a dull moment! Genieten zit in kleine dingen. Een espresso in de ochtendzon, een heerlijke lunch en soms een biertje op het strand. 

Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie