Mijn naam is Loretta Ranzijn en ik krijg energie van klachten!⚡️
Met KlachtBeleving help ik als gedreven CX designer om beter te luisteren naar ontevreden klanten door een optimaal klachtmanagement systeem, cultuur, beleid & proces te ontwerpen. Klanten krijgen de aandacht die ze verdienen en klachten zijn ook van waarde voor organisaties Met een achtergrond in Lean & Change / Operational Excellence, liefde voor marketing, klantgedrag en resultaatgericht werken. Daarmee helpen we organisaties om ontevreden klanten om te toveren in misschien wel je grootste fans, die graag bij je terugkomen. Klantbehoud door te leren van ontevreden klanten en je bedrijf continu te verbeteren! Klanten de aandacht geven die ze verdienen op hét moment dat het nodig is. Meer lezen? Connect via Linkedin, daar post ik wekelijks en ook ben ik maandelijks columnist bij het magazine CustomerFirst. |
CX Manager | opdrachtgever "KlachtBeleving is de alles-in-1 oplossing voor grip op klachten"
KVK nummer 83674268
|