KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Alsjeblieft, een cadeautje als lezer van Customerfirst!

​je businessplan klachtenmanagement op 1 A4 

Weergave van dit document wordt niet ondersteund door je browser. Klik hier om het document te downloaden.
Wil je vrijblijvend sparren over jouw uitdagingen rondom klachtenmanagement? Mail naar [email protected] 
​
​   ✔️ We plannen een afspraak voor een digitale koffie en kennismaking
   ✔️ We horen graag jullie verhaal 
   ✔️ Je weet meer over de mogelijkheden 

Kennismaken is gratis en vrijblijvend ;) 

Manager Complaints Saskia | "KlachtBeleving heeft bij ABN amro een prachtig CX project geleid op het gebied van de digitale klachtenreis voor onze klanten. Loretta laat daarbij verantwoordelijkheid zien, ze heeft een aanstekelijk enthousiasme, ze denk vanuit de klant en haar stakeholdermanagement klopt! Haar eindproduct een geoptimaliseerde digitale klantreis, zijn we nu aan het implementeren. Thank you Loretta en we houden contact!"
Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie