KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Zo neem je contact op.
​

Een probleem rondom klacht-, signaal of feedback management, wil je een strategiesessie boeken, of meer informatie over de Masterclass omgaan met ontevreden klanten?

Zoek niet verder, KlachtBeleving is de one-stop-shop
!

​Als experience- en businessdesigner is onze aanpak gericht op het neerzetten van een strak projectplan, blijven we in contact met stakeholders en managen we impediments. De alles-in-1-oplossing voor grip op klachten en signalen.​

Zo makkelijk is het, stuur een e-mail naar [email protected] en...
​
​   ✔️ We plannen een afspraak voor een digitale koffie en kennismaking
   ✔️ We horen graag jullie verhaal 
   ✔️ Je weet meer over de mogelijkheden 

​OF.... plan gelijk een meeting via Calendly, zie hieronder

Kennismaken is gratis en vrijblijvend ;) 

Manager Complaints Saskia | "KlachtBeleving heeft bij ABN amro een prachtig CX project geleid op het gebied van de digitale klachtenreis voor onze klanten. Loretta laat daarbij verantwoordelijkheid zien, ze heeft een aanstekelijk enthousiasme, ze denk vanuit de klant en haar stakeholdermanagement klopt! Haar eindproduct een geoptimaliseerde digitale klantreis, zijn we nu aan het implementeren. Thank you Loretta en we houden contact!"
Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie