KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Unlock de kracht van klachten 


​Het complete boek over klacht- en signaalmanagement!
​

Afbeelding
BESTEL HIER
Wil je meer weten over klachtenmanagement en op zoek naar een strategische, slimme en succesvolle manier om met ontevreden klanten om te gaan? Wil je voldoen aan de laatste wet- en regelgeving, terwijl je de tevredenheid van je klanten verbetert?

Ontdek het complete boek voor klachtmanagement, inclusief toolkit!

Waarom dit boek?
  • Ontdek meer over klachtenmanagement: je komt meer te weten over klachtenmanagement, hoe je dit optimaal inricht met de bouwstenen en om het potentieel te benutten, met win-win.
  • Voor managers in organisaties: gericht op (proces)managers die werken of verantwoordelijk zijn voor feedback, signalen. of klanten binnen het MKB of groter.
  • Direct toepasbaar: vol praktische kennis, tips, templates, en checklists die je direct kunt inzetten in elk stadium van het proces. 

Wat vind je in het boek?
  • Theorie en strategie: een volledig overzicht van KlachtBelevingsmanagement, waarom ontevreden klanten een kans zijn, en hoe je systematisch aan hun tevredenheid werkt.
  • De KlachtReis: een praktisch stappenplan voor het behandelen van klachten en het ombuigen van ontevredenheid naar loyale klanten.
  • Actiegerichte tools: direct inzetbare checklists voor het managen van negatieve reviews, herkennen van klanttypen, en effectieve communicatie tijdens het klachtproces.​

Verander Klachten in Kansen!
​
Maak van ontevreden klanten, tevreden klanten. Met dit praktische boek heb je de juiste informatie in handen, zodat je niet alleen klachten aanpakt, maar ook kansen benut om je bedrijf te verbeteren. Dát is winst halen uit je klachten.
BESTEL HIER!

​Nieuw! Wil je met meer vertrouwen in gesprek met ontevreden of klagende klanten?

De training omgaan met ontevreden klanten is live, in 1 dag gaan we: 
  • Aan de slag om signalen en ontevreden klanten te herkennen
  • Samen ontdekken en met vertrouwen in gesprek te gaan, je leert alle gesprekstechnieken​
  • Oefenen met reviews en een merk-waardige reactie te geven ​​

Boordevol technieken, coaching, tips en tricks zodat collega's met vertrouwen in gesprek gaan met ontevreden klanten!
Afbeelding
Ja, hier wil ik meer van weten!
Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie