KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Nieuw design online klachtenpagina in 1 dag. JA, dat kan!

8/18/2022

0 Opmerkingen

 
Customer Experience voor klacht processen groot en meeslepend? Nee! Dat hoeft zeker niet! In 1 dag een design voor een online klachtpagina, klaar om te bouwen!

Onlangs heb ik dit voor een Telecom organisatie mogen opzetten en faciliteren.
De organisatie zat in een reorganisatie en wilde graag iets doen, een eerste stap zetten. In plaats van een heel traject rondom KlachtBeleving, een eerste stapje zetten. En daar 

​hebben we een mooi resultaat in geboekt.

✔️ De aanpak
Zelf vind ik het heel belangrijk om iets op te leveren waar direct mee aan de slag gegaan kan worden, geen rapportage voor op de plank maar een concrete verbetering, focus op actie en output.

Hierdoor krijg je stap voor stap meer grip op klachten. Dat geeft rust.

Eerlijk…. het is een dag buffelen maar met goede energie, met een multidisciplinair team en gezonde snacks.

Wie er mee doen
👉🏼UX, CRO specialist, klacht behandelaar, content specialist, communicatie, digital specialist en een proceseigenaar aan boord. En niet te onderschatten; een goede voorbereiding is het halve werk.
Maar dan heb je ook iets aan het einde van de gezamenlijke sprint dag.

Een design van een goede online ingang voor het melden van een klacht. Hoe jullie het willen vormgeven, wat er voor jullie als bedrijf belangrijk is en wat aansluit bij jullie merkwaarden.

één ingang voor klanten met een klacht, waarbij je de klant ook nog kan helpen door het juiste ‘kanaal’ toe te wijzen.

Oke, de voorbereiding, want eerlijk.. je bent er niet met slechts 1 dag werk . Er zitten een aantal slimmigheidjes in; het team gaat zich voorbereiden door een reeks van e-mails die een aantal weken eerder start. Deelnemers worden zo geïnspireerd, krijgen vragen en een korte voorbereidende opdracht, zo worden ze al geprikkeld om aan de slag te gaan.

Daarnaast is er ook support nodig van een owner die mij intern helpt door middel van proces, data en natuurlijk klant inzichten. Dat bespaart tijd.

Is dit interessant voor jullie bedrijf? 
Neem contact op en ik denk graag met je mee.
DE KLEINE LETTERTJES een online klachtenpagina kan niet altijd in 1 designsprint 
​dag, weet dat ik mee denk om te kijken wat haalbaar is en samen komen we sowieso tot een mooi resultaat, beloofd!

​
​
Foto
0 Opmerkingen

Je opmerking wordt geplaatst nadat deze is goedgekeurd.


Laat een antwoord achter.

    Wekelijks schrijf ik bijdrages op LinkedIn over zaken die mij bezighouden en verwonderen.

    Daarnaast schrijf ik ook maandelijks een column voor CustomerFirst.  

    ​Op deze pagina vind je een selectie van een aantal artikelen die ik heb geschreven rondom de wondere wereld van klachten,

    ​ veel lees plezier!

    Picture

    Volg mij via LinkedIn

    Wekelijks deel ik inzichten en tips!

    View my profile on LinkedIn
    OF NEEM CONTACT OP
Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie