KLACHTBELEVING - COMPLAINT EXPERIENCE
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie

Waar we bij helpen.

​​​​​​​Grip op klachten door inspiratie & activatie, beloofd!
​

​​​Gestructureerd kijken we waar de verbeterkansen én energie is.
Zonder energie geen beweging, zonder beweging geen vooruitgang
.

🙏🏼 Geloof je in het aantrekken en behouden van klanten? Over waarmaken en versterken van klantrelaties?
💡 Wil je zicht op je ontevreden klanten, negatieve feedback en NPS detractors?
🎬 Wil je aan de slag met de 'moeder' van continu verbeter potentieel en kosten besparen?

​Lees dan verder!


NIEUW: Wil je met meer vertrouwen in gesprek met ontevreden of klagende klanten, handvatten, tips en tricks nodig? De masterclass omgaan met ontevreden klanten is live! ​​
Boordevol technieken, coaching, tips en tricks zodat jij met vertrouwen in gesprek of online reageert op ontevreden klanten.
Ja, vertel meer!

Een greep uit het aanbod voor
Strategisch, Slim & Succesvol klachtenmanagement

Picture
Gezamenlijk werken om de reis van de klacht in kaart te brengen. Het belangrijkste product om de basis op orde te krijgen!

In gesprek met ontevreden klanten, wat is hun beleving en wat zijn hun emoties.

Analyseren ​van data en registraties, nemen het beleid en de communicatie 
kritisch onder de loep.

Kortom een compleet beeld van de huidige klachtreis.

​Vervolgens signaleren we de kansen en verbeterpunten voor de gewenste ervaring en proces. Deze gaan we concreet maken en vertalen naar verbeterideeën. 
​
✅ Deskresearch
​✅ Klant interviews
✅ Analyse proces & data 
✅ Energieke workshops 
✅ Uitgewerkte customer journey en/of service blueprint.
Picture
Een slim begin! Een volwassenheidsheidsscan 
op basis van de 6 pijlers van KlachtBeleving: 
  • Stem van de klant
  • ​Service Recovery proces
  • Mindset en gedrag
  • Management systeem 
  • Data en technologie 
  • Continu coaching en verbeteren. 
Aan de hand van interviews, online vragenlijst met stakeholders en collega's die werken in de keten van klachten een scherpe blik op de volwassenheid van de verschillende pijlers. 

Gegarandeerd inzicht in jullie performance en concrete next steps voor een volwassen KlachtBeleving.

✅ Deskresearch
​✅ Gesprekken met stakeholders en betrokken collega's
✅ De hotspots in beeld  
✅ Scherpe aanbevelingen
Picture

​De boel een beetje opschudden? ;)

Er zit vast iets voor je tussen: 
  • ​​Inspiratietalk over KlachtBeleving, met klant en businesswaarde. 
  • Het grote KlachtBeleving spel! Met de keten van collega's op een leuke en actieve manier bezig zijn met klachten. 
  • Optimaal resultaat willen halen met een CX Challenge? Zet mij in als facilitator en inspirator voor een designsprint(dag) met een gericht doel om te verbeteren op klachten of feedback. Lees meer in dit artikel.​


​
✅ Inspiratie & activatie gegarandeerd 
✅ Jarenlange ervaring 
✅ Met flinke dosis energie
✅ Maatwerk mogelijk 





Gratis quickscan? klik hier!
Maj-Britt CX Manager a.i. "​Dank je wel Loretta voor al jouw inspiratie hoe met klachten van klanten om te gaan. De eerste verbeteringen worden gepland!"

Een probleem rondom klacht, signaal of feedback management?
Dan ben je aan het juiste adres, jouw one-stop-shop!

De aanpak is gericht op het neerzetten van een strak projectplan, in contact te zijn met stakeholders en het managen van impediments. De alles-in-1-oplossing voor grip op feedback.

​Afhankelijk van jullie wensen ontvang je een voorstel in 3 stappen. Neem contact op en ...
   ✔️ We plannen een 30 minuten afspraak voor een digitale koffie en kennismaking.
   ✔️ Horen graag jullie verhaal, stel vragen en beantwoord jullie vragen.
   ✔️ Je weet meer over de mogelijkheden.
NEEM CONTACT OP

Een selectie van klanten die op onze expertise vertrouwen

Waar KlachtBeleving voor staat.

Sorry, we maken geen rapportages of analyses om in een digitale la te belanden.
Verandering en daadwerkelijk het verschil maken voor de ontevreden klant, daar geloven we in.
Stap voor stap verbeteren, dat begint met inzicht en vlot daarna actie!  
Foto
algemene voorwaarden
​KVK nummer ​83674268
  • Home
  • Aanbod
  • Aanpak
  • NIEUW: Boek
  • Over KlachtBeleving
  • Blog
  • Masterclass omgaan met ontevreden klanten
  • Neem contact op voor gratis strategiesessie