Gezamenlijk werken om de reis van de klacht in kaart te brengen. Het belangrijkste product om de basis op orde te krijgen!
In gesprek met ontevreden klanten, wat is hun beleving en wat zijn hun emoties. Analyseren van data en registraties, nemen het beleid en de communicatie kritisch onder de loep. Kortom een compleet beeld van de huidige klachtreis. Vervolgens signaleren we de kansen en verbeterpunten voor de gewenste ervaring en proces. Deze gaan we concreet maken en vertalen naar verbeterideeën. ✅ Deskresearch ✅ Klant interviews ✅ Analyse proces & data ✅ Energieke workshops ✅ Uitgewerkte customer journey en/of service blueprint. |
Een slim begin! Een volwassenheidsheidsscan
op basis van de 6 pijlers van KlachtBeleving:
Gegarandeerd inzicht in jullie performance en concrete next steps voor een volwassen KlachtBeleving. ✅ Deskresearch ✅ Gesprekken met stakeholders en betrokken collega's ✅ De hotspots in beeld ✅ Scherpe aanbevelingen |
De boel een beetje opschudden? ;)
Er zit vast iets voor je tussen:
✅ Inspiratie & activatie gegarandeerd ✅ Jarenlange ervaring ✅ Met flinke dosis energie ✅ Maatwerk mogelijk |
Maj-Britt CX Manager a.i. "Dank je wel Loretta voor al jouw inspiratie hoe met klachten van klanten om te gaan. De eerste verbeteringen worden gepland!"
KVK nummer 83674268
|